Strategia PKO Bank Przyszłości
PKO kontynuuje drogę cyfrowej transformacji zwinnie, przekształcając się w Bank Przyszłości. Bank koncentruje się na pogłębianiu relacji z klientami, wykorzystując nowoczesne technologie i personalizując ofertę.
PKO Raport
Roczny Online
2020
Roczny Online
2020
Strategia opiera się na czterech filarach, które bank zamierza rozwijać i wzmacniać w perspektywie 2022 roku:
Strategia uwzględnia czynniki niefinansowe (ESG) dotyczące środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego:
PKO Bank Przyszłości:
- jest świadomy wyzwań wynikających ze zmian klimatycznych,
- stopniowo eliminuje działania, które szkodzą środowisku naturalnemu,
- wspiera edukację ekologiczną,
- kieruje się zasadą odpowiedzialności społecznej,
- uwzględnia wpływ swoich działań na społeczeństwo, klientów, dostawców, pracowników i akcjonariuszy,
- udoskonala ład korporacyjny,
- zapewnia przejrzystość zasad kierowania bankiem.