Celem działań sponsorskich banku jest kształtowanie jego wizerunku, jako odpowiedzialnego lidera polskiej bankowości, instytucji finansowej godnej zaufania, zaangażowanej społecznie, innowacyjnej i otwartej na potrzeby klientów.
Politykę sponsorską banku normują konkretne zasady oraz kilkustopniowy proces opiniowania i akceptowania nadsyłanych wniosków. Po dokonaniu eksperckiej analizy, zgodnie z określonymi w przepisach wewnętrznych kryteriami, pozytywnie ocenione wnioski kierowane są do Komitetu ds. Sponsoringu, który gwarantuje rzeczowe i kompleksowe spojrzenie na rozpatrywane propozycje.
W 2020 roku pandemia COVID-19 i związane z nią obostrzenia rządowe zmusiły wiele instytucji kultury oraz podmiotów współpracujących z bankiem do przemodelowania działalności. Większość wydarzeń sponsorskich w czasie pandemii odbyła się w formule online lub hybrydowej (część aktywności stacjonarnie, a część online). Pozwoliło to na realizację projektów, a w niektórych przypadkach ułatwiło wręcz dostęp do ciekawych wydarzeń kulturalnych, które wcześniej odbywały się stacjonarnie. W przestrzeni wirtualnej (mediach społecznościowych oraz na serwisach konkretnych przedsięwzięć) efektywnie komunikowano obecność sponsorską banku.
W związku z COVID-19 bank musiał zweryfikować i wyeliminować część projektów, aby przekierować środki na rzecz walki z pandemią. W 2020 roku do banku wpłynęły 474 nowe wnioski sponsorskie. Wsparcie finansowe uzyskało 175 projektów (oprócz 134 nowych projektów bank realizował 41 projektów zainicjowanych w latach poprzednich).